Maak kennis met Wilfred – nieuwe voorzitter Gebruikersvereniging

Begin dit jaar lieten we weten opzoek te zijn naar iemand die enthousiast is om de rol van voorzitter te vervullen. En we vinden het leuk te laten weten dat we die persoon hebben gevonden!

Pierre Hogers (Informatiemanager bij AxionContinu) was sinds de doorstart van de Gebruikersvereniging in 2017 voorzitter van het bestuur van de Gebruikersvereniging. Pierre vervult nog steeds een actieve rol in het bestuur maar heeft het voorzitterschap van de Gebruikersvereniging sinds juli dit jaar overgedragen aan Wilfred Schouten (Manager Facilitair Bedrijf, ICT & Vastgoed bij Argos Zorggroep). Via deze weg stelt Wilfred zich graag voor en geeft jullie een inkijkje op zijn visie en de ontwikkelingen over de wijze waarop hij de Gebruikersvereniging wil versterken om meer gezamenlijk op te trekken en kennis & innovaties met elkaar te delen en te ontwikkelen.

Ik ben Wilfred Schouten, Manager Facilitair Bedrijf, ICT & Vastgoed bij Argos Zorggroep. Sinds 2019 ben ik als bestuurslid betrokken bij de Gebruikersvereniging en sinds 2 maanden mag ik de voorzittersrol van Pierre overnemen.

Bij mijn introductie als bestuurslid in 2019 heb ik aangegeven dat ik graag mijn steentje bijdraag om als vereniging sterker te worden en meer gezamenlijk op te trekken en kennis en innovaties met elkaar te delen en ontwikkelen.

Vanuit dat perspectief zijn we vanuit het bestuur druk bezig om de volgende stap in de ontwikkelingsfase van de Gebruikersvereniging vorm te geven. Na een doorstart in 2017 is het nu tijd  de vereniging meer gestructureerd en iets professioneler te positioneren/organiseren.

Dit willen we doen door meer rolduidelijkheid te creëren tussen het bestuur, het bestuurdersplatform en de diverse teams, daarnaast willen we graag vorm gaan geven aan een dagelijks bestuur waarbij deze personen ook door de leden van de Gebruikersvereniging in functie worden gekozen. Maar denk ook aan het opzetten van een kas controle commissie die we tot op heden niet hebben maar iets wat gezien de financiële omvang van onze begroting wel wenselijk is.

Al met al best wel wat wijzigingen die een akkoord vragen op komende ALV van 10 november. Via deze weg dan ook een oproep om juist de komende ALV aanwezig te zijn c.q. jullie mening op de plannen te geven middels. De definitieve voorstellen etc. worden uiteraard als onderdeel van de uitnodiging verstuurd.

Wij zien uit naar een mooie ALV en als het mogelijk is weer naar een persoonlijke ontmoeting met jullie maar mocht dat niet lukken dan zullen we een passend digitaal alternatief verzorgen.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.